Szorty Miss Derwish (35)

Z kuriozalnych wydarzeń ostatnich dni w Polsce – patrząc oczywiście z perspektywy plaży w Tel Avivie – warto odnotować nagrodę, którą „satyrykowi” Ryszardowi Makowskiemu (znanemu m.in. z żenującego „Studia YaYo”) przyznał minister od kultury Gliński.

Czytaj dalej

Chłopaki pijcie ale nie chwalcie się już tymi morderstwami

Polski Związek Łowiecki widzi, że jest coraz gorzej, że jest mega-chujowo i desperacko próbuje ratować sytuację, desperacko próbuje ratować wizerunek. Właśnie zaapelował do myśliwych o pilne „ograniczenie publikowania w internecie nagrań z polowań„.

Czytaj dalej

Monopol na najśmieszniejsze paski chce mieć jednak TVP

Sytuacja jest doprawdy zabawna i dowodzi niezbicie, że mało kto potrafi się śmiać z samego siebie, oraz znosić ze stoickim spokojem jaja jakie czynią sobie z niego inni. Gdyby zrobić ranking nieudaczników bez poczucia humoru, czołowe miejsce z pewnością okupowała by rządowa pis-telewizja publiczna.

Czytaj dalej

Samobójca lub niefrasobliwy lekkoduch

Wśród biskupów zdarzają się ludzie, którzy od czasu do czasu mówią coś z sensem. Może z rozmysłem i świadomie a może przez przypadek i w wyniku przejęzyczenia. To niewytłumaczalne w sumie wyjątki.

Czytaj dalej

Kawałki życia: Święto, faszyzm, choroba wołyńska

Marszałek (sorry, takie mamy czasy a więc i kadry) Karczewski: „bojkot Zgromadzenia Narodowego to brak szacunku dla Polaków”. Nareszcie pełna zgoda panie Karczewski. Nie można mieć szacunku do tych plus minus 18 procent Polaków, którzy wybrali i dopuścili do władzy takich tumanów i szkodników jak Wy towarzysze polszewicy.

Czytaj dalej

Świat się kończy. Dresiarz wyzywa innych od chamów

Kandydat Kaczyńskiego i pisbiomasy na prezydenta stolicy Patryk Jaki (daruję sobie już wariacje na temat jego nazwiska), nie lubi na swoich spotkaniach- głównie z warszawskimi słoikami – tych inaczej myślących. Bo przeszkadzają, czyli zadają niewygodne pytania, wygłaszają głośne, zazwyczaj niepochlebne uwagi a to irytuje a nawet wkurwia kandydata.

Czytaj dalej

Nigdy dosyć przemyślanej promocji

Niestety znów doszło do „znieważenia narodu polskiego”. Przypadek jest bardzo ciężki, bo znieważenia dopuścił się Ukrainiec, a na punkcie znieważania nas przez Ukrainców to my i reprezentująca nasz władza jesteśmy bardzo czuli. Powiem nawet więcej: mamy ewidentnego pierdolca na tym punkcie!

Czytaj dalej

POWIEDZIELI: Andrzej Saramonowicz

Andrzej Saramonowicz – scenarzysta, reżyser, producent, dziennikarz oraz dramaturg. Twórca popularnych komedii: Testosteron, Lejdis i Idealny facet dla mojej dziewczyny. Członek zarządu Gildii Reżyserów Polskich. Rocznik 1965.

Czytaj dalej