SZUM&POCHODNE

Resortowe dzieci

Jest nadzieja a nawet szansa, że młody Martyniuk wabiący się Daniel (niczym ten ssak jeleniowaty) pójdzie jednak do pierdla, czyli żadne tam wyroki w zawieszeniu tylko twardy więzień ze wszelkimi tego konsekwencjami. Biorąc pod uwagę skalę jego wykroczeń, tudzież poziom jego umysłowości przy jednoczesnym braku szans na poprawę, zamknięcie go na rok za kratkami i poddanie opresyjnemu procesowi reedukacji, mogło by wreszcie przynieść jakiś porządny skutek. Trzeba jednak chwilę zaczekać, by zobaczyć co z tego wyniknie.

W ogóle to ciekawy oprych z niego, idealny wedle mnie przykład resortowych dzieci nowej generacji, dzieci post pisowskich i około pisowskich, w przeciwieństwie do owych mitycznych post pezetpeerowskich i około pezetpeerowskich.

Daniel ma obecnie jakieś 32 lata, z czego wynika, że jego tatuś zrobił go kiedy miał lat 20. Nie jest to jakiś zarzut, acz mam wrażenie takie – analizując kondycję intelektualną pana Zenka – że nie wiedział wtedy co robi i po co robi, jeśli w ogóle miał jakąkolwiek świadomość że robi. Żonę/mamę zostawię w spokoju, bo zrzuca wagę i się na potęgę liftinguje, więc nie przeszkadzajmy jej. Musi dbać o siebie, żeby przypadkiem Zenek się nie znudził i jakiegoś remizowego wycierusa nie przytulił.

Zaś co do Daniela…
Ostatnio młody Martyniuk błysnął internetowym wpisem, w którym to obraził pewną panią sędzię z Białegostoku, która niestety nie uwierzyła, że Daniel to grzeczny chłopiec, taki do rany przyłóż co to muchy nie skrzywdzi i żony nie pobije i wydała na owego przygłupa wyrok skazujący go na 10 miechów w zawieszeniu. Było to w moim odczuciu oczywistym błędem, bo takich krasnali skazuje się na bezwarunkową odsiadkę, tym bardziej że jest za co. O wszystkich przewinieniach tego troglodyty pisał nie będę, bo by mi pewnie atramentu w klawiaturze zabrakło, tyle tego się nazbierało.

W skrócie: skazany na więzienie w zawieszeniu i liczne prace społeczne za groźby karalne, znieważanie policjantów, jeździe po pijaku, oraz potem jazdę bez wymaganych dokumentów, coś tam pewnie jeszcze po drodze było i jakoś tak dziwnym trafem nie może trafić do pierdla, wprost pod celę. Być może cuda robią tu albo pieniądze taty, wielkiego i szanowanego artysty (czy Duda odznaczył go już tym Orłem Białym jak zapowiadano, czy coś jednak przeoczyłem), albo taty znajomości a zapewne jego i drugie.

Zakładam też, że przecież nie kto inny jak Jacek Kurwski wstawi się zapewne za synem swojej w sumie jedynej gwiazdy, tym bardziej, że Zenon może stawiać warunki – „abo Jacek pomożesz, załatwisz co trzeba, albo kurwa pierdolę tę twoją całą jebaną telewizję”. Ale oczywiście jest to mało jednak nierealne, bo umówmy się gdzie ten discopololump miałby występować, w jakiej innej telewizji jeśli nie w TVP. Myślę, że nawet podwórkowo-garażowa durna do kwadratu Republika wycięłaby na niego dupę.

Natomiast faktem jest, a przynajmniej takie mam przekonanie, że z jakiegoś powodu Daniel Martyniuk jest pod ochroną, w zasadzie jest bezkarny i – wracam tu do tezy postawionej na początku – jeśli kiedyś ktoś rzucił w przestrzeń ową frazę o resortowych dzieciach, którym wolno wszystko i są bezkarne, no to Daniel idealnie wpisuje się w tę definicję. Zresztą nie tylko Daniel, bo to cała nowa generacja tych resortowych dzieci jest. Można by tu dorzucić jeszcze kilka nazwisk, pociech dzisiejszych ministrów, ministrantów i innych takich, co to wreszcie są na swoim, które to pociechy ewidentnie lecą w chuja i z prawem i ze sprawiedliwością, bo czują się bezkarni i że są pod ochroną. Mam nadzieję, że Dorota Kania napisze o nich wkrótce książkę, równie przenikliwą i bez ulgowej taryfy jak tamta poprzednia. No tylko Juruś Targalski bidak nie doczekał, ale mam nadzieję, że znajdzie się godny następca.

4 komentarze dotyczące “Resortowe dzieci

  1. ad notam

    Zenkowi to nawet synek się nie udał, nie mówiąc o przebojach. Ten jego falsecik to bardzo obok nut się z reguły plasuje. No nie ma chłop słuchu za grosz, ale podziwiam go za wolę walki, jak górnika z kilofem na przodku. Fedruje Zenek oczami zielonymi, jak styropian po szkle. Tak czasem sąsiad mi zenkiem z okna napierdala, to nie wiem, czy jest chłopina w stanie pokonać półtora oktawy. Gdyby nie wkurwski, to blady chuj by o nim nie usłyszał. Podlasie ma dobrą rękę do pieśniarzy. Był już kiedyś taki Laskowski janusz ze swoimi Beatami i Albatrosami. Ale on to chociaż miał „głębokie” teksty poezji zaangażowanej w ruchanie pod księżycem przy zenkowych. Bo co do talentów to jeden chuj. Podlasie można by Niemcom oddać w ramach reparacji. Zenek by się nauczył jodłować i robiłby jeszcze większą kasę. A w Polsce wreszcie opozycja miałaby szansę na wygraną w wyborach. No może jeszcze po oddaniu Pokarpacia. Amen.

    Polubione przez 1 osoba

    • „Był już kiedyś taki Laskowski janusz”
      Fakt, był, ale nikt z niego nie robił narodowej gwiazdy, raczej był wyśmiewany. Ułożył kilka przyzwoitych utworów z którymi sam niezbyt dobrze sobie radził, ale one były chętnie śpiewane . „Siedem dziewcząt z Albatrosa” czyli popularna „Beata” stanowiła żelazny repertuar przy ogniskach.
      Pazerna Maryla ukradła mu jeden z nich.
      – Panie Andrzeju! Ja tylko pożyczyłam tę piosenkę – głupio tłumaczyła się ze sceny.
      Niebawem Zenek odejdzie w niebyt jak piosenkarz Cwynkar i nikt mu nic nie ukradnie, bo jest pusty jak tykwa.
      Należy się jednak zastanowić – skąd bierze się bezkarność dla przestępców u żłoba.
      Musimy cofnąć się do początku lat 90., do prezydentury pana Wałęsy. Wówczas to dano demoralizujący przykład i naginając prawo nie zamknięto jednego z synów p. Wałęsy.
      Tak to się zaczęło. To jest prawdziwa historia i teraźniejszość.

      P.S.: Janusz Laskowski obecnie jest niemal legendą. Pomimo zmanierowanego wokalu, z towarzyszeniem profesjonalnych muzyków, brzmi przyzwoicie.

      Polubienie

  2. Tamino45

    Wczoraj posluchalem tego kwiczola zenka,i uwazam ze on jest tak dobry jak kukiz.Obaj tylko do kurwizi.a synek tego troglodyty to zwykly gagster i bandyta jego miejsce w pierdlu na dozywotke.
    To cale pisowate towarzycho + czarne stonki nalezy wyslac na Syberie o chlebie i wodzie ,bez prawa powrotu do kraju.

    Polubienie

  3. wiesiek

    Nie przymykajcie oczu.Nigdy nie byliscie na wiejskim weselu,zabawie czy imieninach.Niech no narod tylko podpije juz kica wg Martyniuka I co im zrobisz jak maja tak gust po pijaku

    Polubienie

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: