SZUM&POCHODNE

Słowo na niedzielę. Tradycja

W Godziszowie, to w lubelskiem gdyby co, będzie tego z 6 tysięcy zakutych łbów, ponad 80% z tych łbów było za Dudą. Przedstawiciele tamtejszej elity, pytani przez dziennikarza jednego z portali co sądzą o LGBT, czyli ulubionym wrogu ich idola tegoż pana Dudeła, bez zastanowienia odpowiadają: „do gazu z nimi„.

Pan Dudeł powinien być więc szczęśliwy, ktoś, gdzieś, w stu procentach go popiera a dzięki temu on cywilizacyjnie wznosi się na wyższy poziom. Popierająca prezydenta teza miejscowego obywatela brzmiała dosłownie tak:

„No jak, pedał z pedałem?! Ludzie kochane, czy wyście normalne?! Jak się kochają? No nie ma tego, łeb uciąć, kurwa, albo rozstrzelać. Niemiec by, kurwa, zrobił to lepiej. Już dawno Majdanek powinni otworzyć. I ich do krematorium wsadzić, bydło pieruńskie”.

Oto Słowa Ewangelii według św. Łukasza (bez nazwisk proszę) i apostoła Andrzeja.

Dla wielu może być to kompletne niezrozumiałe, że człowiek od pokoleń mieszkający w okolicach Majdanka, może wygadywać takie rzeczy. Otóż dla mnie jest to zrozumiale, to element polskiej tradycji i kulturowej spuścizny.

Bo najprawdopodobniej, w tym konkretnym przypadku (nie odosobnionym zapewne) decyduje akurat to, że ów ćwok wychował się właśnie tutaj, w pobliżu tego Majdanka, że żyje tu od pokoleń i nie jest wykluczone, że dziadzio razem z tatkiem, ten obóz budować pomagali, z dumą patrzyli jak rośnie, pełni atencji i uznania podziwiali sposób w jaki Niemcy rozwiązują nierozwiązywalne dotąd wydawało się problemy.

Pewnie mieli też oko na wszystko co się dzieje, taka umowa była i jak ktoś uciekł i o pomoc prosił, to wiedzieli co z nim zrobić i jak mu „pomóc”. To musiało zostawić trwały ślad w świadomości, musiało ukształtować umysł, wykształcić mechanizmy, to do dziś procentuje. Teraz wystarczyła tylko mała iskra, taka jak ta deklaracja Dudeła i niektórzy mieszkańcy Godziszowa, prawdziwi zapewne katolicy no bo jakże by inaczej, do tego Polacy prawdziwi i patrioci, pogrążyli się z lubością we wspomnieniach i w tej wiecznie żywej atmosferze czasów, kiedy to Majdanek pracował pełną parą a ludziom żyło się bezpiecznie. Żadnych Żydów, pedałów i komunistów, wszystkich wytruli. 🕷

BYĆ MOŻE PRZYDATNE LINKI:

Donosili głównie ludzie prości i niewykształceni

Dzieci rzucały hitlerowcom kwiaty

Jedwabne to tylko paciorek tego samego różańca

Historia homoseksualnych ofiar nazizmu

5 komentarzy dotyczących “Słowo na niedzielę. Tradycja

  1. Alex R.

    Bardzo smutny fakt.Ludzie nie tylko bez podstawowej edukacji, dali się poprowadzić na pasku nienawiści. Pozostali niewiele uczynili, by wypełnić luki. Kandydat na reelekcję, doktor prawa(!)brał i bierze w tym dziele, czynny udział. Trafia na podatny grunt, właśnie takiego ”katolika-patrioty”, który wypowiadał te zdania na wizji.Widziałam. On i jemu podobni, tych ”innych, nienormalnych” własnymi rękami by gazowali, rozstrzelali itd. Póki co, strefy wolne od LGBT, już są w Polsce. Cała reszta, popłynie lawinowo.

    Polubienie

  2. w.i.e.s.i.e.k

    Dzis juz wiemy ze ludność mieszkająca w okolicach obozu śmierci czerpała z niego korzyści, nie tylko podczas istnienia tam obozu zagłady, ale również i po wojnie. O złocie, jakie tam znajdowano, do dziś dnia krążą opowieści. Dowodem, że taki proceder miał miejsce, mogą być akta spraw sądowych, które toczyły się po wojnie dotyczące szabrowania terenu poobozowego. Do rozkopywania grobów przyznają się tylko nieliczni mieszkańcy okolicy, reszta mówi o tym, co robili sąsiedzi.
    Tego wam „polityka historyczna „nie powie
    wiec warto choćby to poczytać
    https://wiadomosci.wp.pl/treblinka-byla-eldoradem-podlasia-dzieki-zagladzie-zydow-6031956936856193a

    Polubienie

  3. To, między innymi rzecz jasna, efekt wpuszczenia katechetów do szkół w 1990 roku. Zamiast wychowywania na Obywatela mamy wychowywanie na Wzorowego Parafianina .
    „Takie będą Rzeczpospolite, jakie młodzieży chowanie ! ” – tak to mniej więcej napisał klasyk. I miał rację. Dlatego Kościół Kat. tak bardzo broni się przed eksmisją ze szkół.

    Polubienie

  4. 100 % racji : grzebali w popiołach, w kościach ,opróżniali magazyny po ucieczce Niemców. To po prostu luka w edukacji .Przy rządach PIS będzie większa. Znam podstawę programową w klasach 1-4.Tragedia.

    Polubienie

  5. Mietek

    @JS odpowiedział na pytanie ” Dlatego Kościół Kat. tak bardzo broni się przed eksmisją ze szkół”. Zła odpowiedź. Nas nie powinno interesować dlaczego. My powinniśmy ten kościół ze szkół wyrzucić. W wikipedii podaje się, że: „…Obozy zaczęły służyć jako miejsca przetrzymywania inteligencji państw podbitych (w szczególności polskiej), kleru (w szczególności katolickiego)”. Pozostawiam to „w szczególności” na boku. A od zawsze kościół ustami swoich „wielkich” kapłanów sączył ciemnemu ludowi jad na temat Żydów – np Jankowski swoimi instalacjami i kazaniami. Mając kilka lat – lata 50-te- nasłuchałem się (nie w domu) krwawych opowieści o praktykach Żydów przy pozyskiwaniu krwi dziecięcej na mace (beczki z wbitymi gwoździami). Przecież tego nie rozpowszechniała ciemna masa ludowa ani władza ludowa. Stąd takie a nie inne dzisiejsze wypowiedzi i postawy nie dziwią. Bo takie , ekumeniczne zapewne, zasady temu ludowi wpajano. Cała ta ekumenia to takie: demokracja tak ale wtedy gdy ja rządzę.

    Polubienie

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: