Tak, jest takie stare, dobre, bo po wielokroć sprawdzone powiedzenie, że kurwa kurwie łba nie urwie. A teraz cytat z jednego z bohaterów.

„Chciałbym podziękować moim koleżankom i kolegom z Porozumienia za wsparcie, jakiego mi udzielali w toku tych licznych spotkań. Chciałbym podziękować naszym partnerom z PiS, szczególnie prezesowi Kaczyńskiemu. Myślę, że wypracowaliśmy rozwiązanie, które dobrze służy polskiemu państwu, demokracji. (…) Dziś rozpoczną prace eksperci, którzy przygotują nowelizację ustawy o wyborach korespondencyjnych, której nowelizacja kładzie nacisk na przywrócenie roli PKW oraz szczególna troską otoczymy zasady powszechności i tajności wyborów. Głosowanie odbędzie się w taki sposób, w jaki zaleca minister Szumowski.”

Myślę sobie, że z tej wielkiej i niewyobrażalnej wdzięczności ten pan Jarosław powinien zaproponować tamtemu panu Jarosławowi przynajmniej seks oralny, no chyba, że partner bardziej jednak przyzwyczajony do analnego.

A potem Adrian powinien wystawić to i owo, bo jego wdzięczność też zdaje się jest nie mała. 🕷

6 komentarzy dotyczących “Powiedzenie

  1. Ja widzę pewne zbliżanie się stanowiska władzy i opozycji. Wpierw część opozycji postanowiła zbojkotować wybory 10 maja, a potem władza też je zbojkotowała. Jest nadzieja na Narodowe Porozumienie (z partią Porozumienie na czele)

    Polubienie

  2. Jezus Maria Józefie święty

    Tylko kto będzie chciał sobie brudzić ręce tym gównem? To coś nie ma żadnych zdolności honorowych, jak to gówno, więc musiałby się znaleźć naprawdę jakiś wielki koneser-desperat. Osobiście uważam, że gówno jest potrzebne, bo to dobry nawóz. Pod prawdziwą demokrację. Trzeba będzie to gówno nieustannie poddawać osądom, pokazywać na jarmarkach obwożone w klatce, np. za pieniądze, jako przestrogę dla potencjalnych polityków, że nie można być sobie wesołym sasinem czy tam kłamliwym morawieckim i wydawać sobie publiczne pieniądze bez trybu, że nie można sobie być przytępą kempą a nawet szydłem, co to sobie nie podpisze wyroku TK bo taki ma humor i co jej zrobicie? To kurestwo jest potrzebne ustrojowi, który nastąpi. Będziemy je przez latach trzymać w klatkach i pokazywać przy każdej nadarzającej się okoliczności, a nawet bez trybu – ku przestrodze tym wszystkim którzy się wybierają do polityki po kasę i zaszczyty licząc, że można wycinać hołubce bez żadnych konsekwencji. I ku przestrodze tym, którym się wydaje, że za 500plus można dać dupy każdemu, wylizywać smrodliwe rowy perwersom, nie pracować i gardzić tymi którzy pracują, żyć jak kleszcze na zdrowej tkance narodu.

    Polubienie

  3. Ryszard Polański

    ereglo Masz rację.

    Polubienie

  4. Ryszard Polański

    To są za ostre słówa jak dla mnie.

    Polubienie

  5. ereglo

    @Krzycho45
    Po co te wielkie słowa. Po prostu polityczny gangster wydymał bez mydła drobnego cwaniaczka, któremu zdawało się, że jest wielkim graczem i pokazał mu, gdzie jego miejsce. A kwestia „wyborów” i tak została przesądzona przez naszego domorosłego fuehrerka (czy stalinka, jak kto woli) w stylu: póki ja żyję, władzy raz zdobytej nie oddam nigdy (wnioski wyciągnijcie sami).

    Polubione przez 2 ludzi

  6. Krzycho45

    Ze święta demokracji zrobili parodię. Szulerzy, szmalcownicy, kanalie, zdradzieckie mordy usiedli w Sejmie, żeby zafundować twardemu elektoratowi PiS,upośledzonym kretynom z gównem zamiast mózgu Polakom zamiany wyborów.

    Polubienie

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: