WIARA

Cała władza w ręce kleru

Może to drobiazg, może to coś, do czego powinniśmy się przyzwyczaić, albo już się  przyzwyczailiśmy. Może to żadna sensacja, czyli ot, taka polska norma. Może. Ale mnie absolutnie to się w głowie nie mieści. Coraz trudniej jest mi zaakceptować ten kraj.

Teza nie jest odkrywcza – kraj jest porąbany a władzę de facto przejęli klechy i pedofile w jednym. Głupie owce się na to godzą i zamiast protestować pokornie idą na rzeź. To już nie jest zwykłe, pospolite katookurwienie, to dżuma i cholera w jednym.

Oto ogłoszenie, które zawisło na stronie parafii imienia matki jakiejś tam w gminie bodaj Miedźna, zagubionej gdzieś między Pszczyną a Oświęcimiem :

„Począwszy od tego roku szkolnego Msze święte szkolne będą odprawiane we wszystkich kościołach dekanatu Miedźna w czwartki. Dzieci nie będą miały w tym dniu żadnych zajęć popołudniowych w szkole. A zatem wszystkie dzieci zapraszamy na Mszę świętą szkolną, w czwartek o godz. 18.00”.

Co zrobiły tamtejsze szkoły? Odwołały posłusznie wszystkie popołudniowe zajęcia w czwartki. bo skoro dobrodziej sobie życzy, no to nie ma wyjścia, trzeba stanąć na baczność i rozkaz bez szemrania wykonać. Spocznij!

Chwytacie istotę problemu? No żeż w mordę… jakiś dzieciolubny pewnie (statystycznie tak wychodzi) wikary i chuj w koloratce, decyduje w które dni i w których godzinach dzieci będą chodziły do szkoły, a w które będą tylko do jego dyspozycji. Wydaje rozporządzenia, nakazy i zakazy dotyczące zajęć pozalekcyjnych, ma oczekiwania i życzenia. Żeby było jasne, nie dotyczy to jednej szkoły, tylko kilkunastu. I żadnym wytłumaczeniem nie jest, że dzieje się to w Małopolsce, czyli tradycyjnym polskim interiorze, gdzie nawet owce i kozy beczą dupami.

Nie pytam gdzie jest małopolskie kuratorium i dlaczego zezwala na zawłaszczanie szkół przez koloratkową mafię, bo dowodzi nim ta świętojebliwa, agresywna pisda Nowak, więc po co pytać i czas tracić.

Ale pytam – retorycznie pewnie – kim są dyrektorzy tych szkół  i dlaczego są takimi uległymi dupami? Dlaczego podporządkowują się klechom i posłusznie na jch żądanie doprowadzają dzieci do kościoła? Co to kurwa jest, Państwo i Średniowiecze? Ten kraj nie zasługuje na niepodległość!

Że niby rodzice tak chcieli? Chuja prawda, nie wszyscy chcieli, ale też nie chcieli się wychylać, bo nóż dobrodziej z ambony zgani i dziecka na służbę lub do uciech nie przyjmie, a sąsiad na dodatek stodołę spali. Bo tak to działa!

Msze i potem kolacje czwartkowe, połączone pewnie ze zlizywaniem śmietany z kolan plus gwóźdź programu – stojąca pała wikarego polana sosem truskawkowym, oto atrakcje dla dzieci w sercu małopolskiego interioru. O to tu chodzi? (R)

4 odpowiedzi »

  1. „Że niby rodzice tak chcieli? Chuja prawda, nie wszyscy chcieli, ale też nie chcieli się wychylać, bo nóż dobrodziej z ambony zgani i dziecka na służbę lub do uciech nie przyjmie, a sąsiad na dodatek stodołę spali. Bo tak to działa!”
    To jedna strona prawdy
    A druga to ta iz dyrektorów szkół wybierają miejscowi Wójtowie Burmistrzowie i to w drodze konkursu /a kto „wybiera”i popiera z ambon takowych?/
    Gdy sie to wie to i wie się,dlaczego dla chleba dyrektorzy i inni zrobia to co im kler karze.Jeden telefon i po stanowisku albo mu wpiszą w aktach „cos tam o moralności”Wiec urządzają sie w czarnej d.I tak to sie kreci od dołu w gore i „na abarot” Jak w tytule „Cała władza……

  2. Kurna piszesz jak byś nie wiedział dlaczego dyrektorzy się na to godzą?! Bo każdy chce spokojnie żyć, pracować i mieć za co rodzinę utrzymać. A jak zadrzesz z czarną mafią to już nie ma przebacz. Niestety dla „świętego” spokoju ludzie się godzą na takie paranoje. Zwłaszcza w małych miastach i wsiach. Z jednej strony jest to przykre ale z drugiej zrozumiałe. Miłosierny katolik w naszym kraju nikomu nie przebaczy!

  3. Miałem pecha urodzić się Polakiem. Ochrzczono mnie dwa miesiące po porodzie nie pytając mnie o zdanie. Polak, katolik – największe ścierwo na świecie.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.